پریما جهانگیری یکی از نخبگان حوزه مد و لباس است
چرا باید ابزار رونیکس بخریم؟
چهار شنبه 30 فروردين 1402 ساعت 10:8 | بازدید : 45 | نویسنده : پریما | ( نظرات )

معرفی برند رونیکس، ویژگی ها و محصولات

برندهای مختلف ابزارهای مختلفی تولید می کنند که یکی از نمونه های معروف آنها رونیکس است. برند رونیکس یک برند ایرانی است که در کشورهای دیگر فعالیت می کند و یکی از برندهای بین المللی ایرانی محسوب می شود. در این مقاله می خواهیم به معرفی این برند، ویژگی ها و محصولات آن بپردازیم و به این سوال پاسخ دهیم که چرا باید از ابزار رونیکس استفاده کنیم؟

معرفی برند

در گذشته نه چندان دور، بازار ابزار تحت سلطه برندهایی بود که ابزارهای باکیفیت را با قیمت بالا ارائه می کردند. در آن زمان ابزارهای ارزان قیمت از کیفیت خوبی برخوردار نبودند و پاسخگوی نیاز کاربران خود نبودند. در آن زمان بود که رونیکس با هدف تولید محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب کار خود را آغاز کرد. این شرکت از سال 2005 به یک برند بین المللی در زمینه ساخت ابزار تبدیل شده است.

ابزار رونیکس

رونیکس تولز محصولات خود را با در نظر گرفتن کیفیت مورد نظر مشتری و توان مالی خود عرضه کرد و توانست خیلی سریع در سطح بین المللی گسترش یابد. در حال حاضر این برند ایرانی در بیش از 48 کشور جهان فعال بوده و در برخی از آنها به صورت قانونی ثبت شده است. محصولات رونیکس ساخت کشورهای مختلف بوده و همگی زیر نظر این برند تولید می شوند.

رونیکس بیشتر در فرانسه و آلمان ابزارهای برش و حفاری، در کره جنوبی و تایوان ابزارهای بادی، تایوان، کره جنوبی و چین ابزارهای برقی و در استرالیا، چین، اسپانیا، تایوان و ترکیه ابزارهای دستی تولید می کند.

کیفیت و مقرون به صرفه بودن

همانطور که در قسمت قبل اشاره شد هدف از فعالیت این برند این بود که بتواند ابزارآلاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید کند تا مشتریان با هزینه کمتر به محصولاتی با کیفیت و گران قیمت از برندهای دیگر دسترسی داشته باشند. این یک پاسخ مهم به این سوال است که "چرا باید از ابزار رونیکس استفاده کنیم؟" است.

محصولات این شرکت در تولید مراحل کیفی مختلفی را طی می کنند و با آزمایش های مختلف بررسی می شوند. محصولات با استفاده از جدیدترین سیستم های مدیریتی و با استفاده از تجهیزات پیشرفته اتوماتیک تولید می شوند و کار بازرسی آنها با دقت انجام می شود. رونیکس سعی کرده است تا محصولات خود را مطابق با نیاز بازار تولید کند تا کاربردهای متفاوت مورد نیاز مشتریان خود را برآورده کند. محصولات رونیکس به گونه ای تولید می شوند که برای تحقق شعار این شرکت با عنوان «رونیکس ادامه دارد» مشکلی پیش نیاید.

این برند موفق به تولید طیف وسیعی از محصولات با گواهینامه ISO 9001-2008 شده است که گواه کیفیت ابزار تولید این برند می باشد. رونیکس نماینده رسمی برندهای ONCI و JIT در خاورمیانه است.

گارانتی محصول

دلیل دیگری که چرا باید از ابزار رونیکس استفاده کنیم؟ زیرا این شرکت خدمات پس از فروش خوبی را به مشتریان خود ارائه می دهد. این برند تدابیری اندیشیده است تا در مدت زمان کوتاهی پس از درخواست مشتری، فرآیند خدمات رسانی آغاز شود و تا رفع مشکل ادامه یابد. تعمیرکاران خدمات پس از فروش این برند در کمترین زمان ممکن نیاز مشتری را برآورده کرده و رضایت او را جلب می کنند. سرویس رونیکس پلاس با هدف رضایت و وفاداری مشتریان اقدام به تهیه قطعات یدکی مورد نیاز جهت تعمیرات نموده است.

کاربردهای نیمه صنعتی و خانگی

محصولات رونیکس برای مصارف نیمه صنعتی و مصارف خانگی بسیار مناسب هستند. با خرید ابزار رونیکس می توانید محصولی با کیفیت و مناسب برای کاربردهای سبک خانگی و صنعتی به دست آورید. این نام تجاری برای مصارف صنعتی بزرگ که نیاز به توان بالا دارند توصیه نمی شود. زیرا محصولات او برای آن طراحی نشده اند.

خرید ابزار رونیکس

تنوع ابزار این برند

ابزارهای رونیکس در گروه های مختلفی از ابزارهای بادی، برقی، دستی، برش و جوش به بازار عرضه شده اند. هر یک از ابزارها نیز در گروه خود به انواع مختلفی تقسیم می شوند که هر نوع برای کار خاصی مناسب تر است. به عنوان مثال سازهای بادی این برند در دو نوع بادی چوبی و بادی صنعتی ارائه شده است تا نیاز کاربران مختلف را بهتر و کاملتر برآورده سازد. این برند نیازهای متفاوت مشتریان را در نظر گرفته و بر این اساس ابزارهای متنوعی را در صنایع مختلف تولید کرده است. علاوه بر کلیات ذکر شده، این برند به تولید ابزار در زمینه روشنایی، تجهیزات ایمنی و ... نیز پرداخت می کند.

بهترین ابزار رونیکس

می توان گفت که عبارت best runic tool اصطلاح درستی نیست. زیرا ابزاری که برای یک کاربرد مناسب است ممکن است برای کاربرد دیگری مناسب نباشد. به عنوان مثال برخی از محصولات رونیکس برای انجام کارهای بزرگ بسیار مناسب هستند و شاید عنوان بهترین ابزار رونیکس برای آنها مناسب به نظر برسد اما همین ابزار برای کارهای ظریف و کم حجم به خوبی جواب نمی دهد. در مورد سایزهای کوچک به ابزار خاصی نیاز است که آن هم توسط رونیکس تولید می شود.

 

بنابراین می توان گفت هر وسیله ای مفید است و اگر در جای مناسب از آن استفاده شود بهترین ابزار است. عوامل مختلفی مانند نوع کار، توان مورد نیاز، سطح مورد نظر، ظرفیت و ... تعیین کننده مناسب بودن یا نبودن یک ابزار است.

به طور کلی ابزارهای پرفروش را می توان جزو بهترین ابزارهای هر برندی دانست. برند رونیکس نیز از این امر مستثنی نیست. این برند در تمامی دسته های ابزار خود توانسته در برخی ابزارها فروش بیشتری داشته باشد و نشان از محبوبیت بیشتری در بین کاربران دارد. به عنوان مثال در زمینه دریل های پرفروش می توان به چکش چرخشی مدل های 2210c و 2210 و یا در زمینه مینی فرز مدل 3130 اشاره کرد.

منبع : وبسایت رسمی رونیکس

فروشگاه اینترنتی ابزار رونیکس

WordsCharactersReading time
WordsCharactersReading time
برچسب‌ها: ابزار رونیکس ,

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


منوی کاربری


عضو شوید


نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ رسمی پریما جهانگیری و آدرس parimax.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 24
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 42
:: بازدید سال : 144
:: بازدید کلی : 983