پریما جهانگیری یکی از نخبگان حوزه مد و لباس است
انواع سه نظام دستگاه تراشکاری
یک شنبه 18 دی 1401 ساعت 12:15 | بازدید : 41 | نویسنده : پریما | ( نظرات )

هنگامی که عملیات برش بر روی دستگاه انجام می شود، نیروهای مختلف زیادی ایجاد می شود. برای جلوگیری از لرزش و کاهش ضربه در حین برش، ابزار باید با استفاده از پیچ و مهره در ستون ابزار محکم نگه داشته شود.

انواع مختلفی از وسایل کار برای کارهای مختلف وجود دارد. ما بر روی توضیح تفاوت بین انواع سه نظام دستگاه تراش تمرکز خواهیم کرد. یک سه نظام دستگاه بر روی پایه ماشین تراش نصب می شود و می توان آن را به صورت دستی یا الکتریکی کار کرد.

سه نظام دستگاه تراش

معمولاً برای نگهداری قطعات کار دوار مانند میله استفاده می شود و همچنین می تواند برخی از اجسام نامنظم را که تقارن شعاعی ندارند در خود نگه دارد. در حالی که عملکرد اصلی یک سه نظام دستگاه برای ماشین تراش است، مواردی وجود دارد که یک سه نظام دستگاه دستی را نیز می توان بر روی یک ماشین فرز نصب کرد تا به گیره متحدالمرکز دست یابد.

1#. سه نظام دستگاه دستی

سه نظام ها را به صورت دستی با پیچ یا پینیون باز یا بسته کنید. یک سه نظام دستگاه دستی با استفاده از یک آچار دسته T در سوراخ دسترسی در قطر خارجی سه نظام دستگاه کار می کند. سه نظام دستگاه دستی را می توان به یک سه نظام یک تکه یا یک سه نظام دو تکه با سه نظام بالایی قابل جابجایی مجهز کرد.

بیشتر بخوانید : دیگ آب گرم صنعتی چیست؟

برای بهبود کارایی، Shank همچنین یک سه نظام دستگاه "تغییر سریع" را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد به جای چند دقیقه، سه نظام ها را در چند ثانیه تغییر دهید و به شما کمک می کند بهره وری خود را افزایش دهید.

#2. ماشین تراش قدرتمند با سه نظام هایی با قابلیت تعویض سریع

این به سازندگان اجازه می دهد تا در زمان راه اندازی دستگاه بیش از آنچه باید صرفه جویی کنند. علاوه بر این، تراش برقی با سه نظام ‌های تغییر سریع، زمان لازم برای تغییر تنظیمات روی سه نظام دستگاه هر کار را کاهش می‌دهد و بازپرداخت سریع‌تری را برای سه نظام دستگاهی ارائه می‌دهد که قیمت آن بیشتر از یک سه نظام نرم استاندارد است. رخ می دهد.

#3. سه نظام دستگاه سوراخ دار قدرتمند

سوراخ عبوری امکان پردازش قطرهای بزرگتر مواد خام را فراهم می کند و اجزای عملکردی سخت شده و آسیاب شده از هر طرف، دقت بالا و دقت تکرار را تضمین می کنند. همچنین به برنامه‌های تغذیه نوار اجازه می‌دهد تا توان عملیاتی نهایی را داشته باشند در حالی که دستگاه را همیشه در حال کار نگه می‌دارد.

#4. سه نظام دستگاه های قدرتمند بدون سوراخ

مانند سه نظام دستگاه پاور با سوراخ‌های عبوری، این سه نظام دستگاه‌ها نیز دقت بالای خروجی و تکرار را تضمین می‌کنند. سه نظام دستگاه های بدون سوراخ نیز به خوبی در برابر کثیفی و تراشه محافظت می شوند و برای استفاده در تراش های عمودی و افقی مناسب هستند.

#5. سه نظام دستگاه برق پنوماتیک

این سه نظام دستگاه برقی با سوراخ بزرگ برای ماشینکاری لوله ها و قطعات کار مشابهی که معمولاً در صنعت نفت و گاز یافت می شوند مناسب است. سه نظام دستگاه ها با استفاده از یک سیلندر نصب شده یا یکپارچه به صورت پنوماتیک کار می کنند.

مزیت بزرگ این دستگاه های گیره این است که به هیچ فضایی برای واحد هیدرولیک نیاز ندارند. این باعث می شود که برای حرکات سریع باز و بسته شدن دستگاه گیره مناسب باشد.

بسته به نوع عملیات، نگهدارنده ها و سه نظام دستگاه های مختلف قطعه کار استفاده می شود. درباره انتخاب سه نظام دستگاه های تراش ساقه ما، تامین کننده ترجیحی ما برای این نوع نگهدارنده ابزار، بیشتر بیاموزید.

منیع : https://mechanicaljungle.com/lathe-chuck-types/

WordsCharactersReading time
WordsCharactersReading time
WordsCharactersReading time

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


منوی کاربری


عضو شوید


نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ رسمی پریما جهانگیری و آدرس parimax.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 24
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 19
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 19
:: بازدید ماه : 59
:: بازدید سال : 161
:: بازدید کلی : 1000